Skip to main content

Γιατί είναι σημαντικό το Google Business για την επιχείρηση σας


Το Εταιρικό Προφίλ Google Business (GBP, παλαιότερα γνωστό ως Google My Business) αποτελεί βασικό μέρος κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ και προσφέρει στις εταιρείες μια φανταστική ευκαιρία να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, με το καλύτερο σχετικά με τη δημιουργία ενός Εταιρικού προφίλ Google να είναι ότι είναι δωρεάν!

Τι είναι το Google Business;

Ένα Εταιρικό προφίλ Google σάς παρέχει τη δυνατότητα να καταχωρίσετε την τοποθεσία της επιχείρησής σας στους Χάρτες της Google και στα αποτελέσματα της τοπικής αναζήτησης.

Μπορείτε να εμφανίσετε σημαντικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένων του ωραρίου λειτουργίας, των στοιχείων επικοινωνίας ή ενός συνδέσμου προς τον ιστότοπό σας. Πρόσφατα, η Google κυκλοφόρησε επίσης μια νέα δυνατότητα που σας επιτρέπει να δημοσιεύετε έναν σύνδεσμο για άρθρα ή προσεχείς εκδηλώσεις.

Η καταχώριση της επιχείρησης σας στο Google Business είναι δωρεάν και θα πρέπει να θεωρείται ως αναγκαιότητα από όλες τις επιχειρήσεις. Εάν η επιχείρησή σας είναι μια διαδικτυακή επιχείρηση και δεν έχετε φυσικό κατάστημα, τότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να έχετε μια σελίδα Εταιρικού προφίλ Google.

Βελτιώστε την ορατότητα της τοπικής αναζήτησης Google της επιχείρησής σας.
Η δημιουργία του εταιρικού προφίλ στη Google είναι ένας από τους απλούστερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους ώστε να μπορεί να βρεθεί στο διαδίκτυο η επιχείρηση σας. Όλο και περισσότερα ερωτήματα αναζήτησης γίνονται γεωγραφικά συγκεκριμένα και οι αλγόριθμοι της Google έχουν αναπτυχθεί για να λαμβάνουν υπόψη την πρόθεση του χρήστη.

Πιθανόν να έχετε κάνει μια αναζήτηση στο Google κάποια στιγμή, όπως “μαγαζί με ρούχα κοντά μου”, αν ναι, τότε θα παρατηρήσετε ότι η Google επιστρέφει μια λίστα με τρεις τοποθεσίες όπου μπορείτε να επισκεφθείτε με βάση την τρέχουσα τοποθεσία σας. Οι τρεις επιχειρήσεις που εμφανίστηκαν ως αποτέλεσμα του ερωτήματος αναζήτησής σας έχουν μια σελίδα GBP και είναι ένα βήμα πιο κοντά στο να σας προσελκύσουν ως πελάτη.

Εάν αυτά τα μέρη για ρούχα δεν είχαν σελίδα GBP, τότε δεν θα είχαν εμφανιστεί. Σκεφτείτε αυτό στο πλαίσιο της επιχείρησής σας, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε. Πώς μπορούν οι τοπικές αναζητήσεις να ωφελήσουν την επιχείρησή σας και τι μπορεί να χάνετε χωρίς αυτήν;

Καθώς η Google κάνει τακτικές αλλαγές στους αλγόριθμούς της, εάν θέλετε να βελτιώσετε το Local SEO και να βρεθείτε στην τοπική αναζήτηση, πρέπει να έχετε μια καταχώριση στο Εταιρικό προφίλ της Google και να τη βελτιστοποιείτε σε τακτική βάση.

Πώς να βελτιστοποιήσετε το Εταιρικό προφίλ σας στο Google

Αφού δημιουργήσετε και διεκδικήσετε μια σελίδα στο Google Business για την επιχείρησή σας, το επόμενο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι έχει βελτιστοποιηθεί και ότι έχετε συμπληρώσει όλες τις σημαντικές πληροφορίες της επιχείρησης. Θα πρέπει να στοχεύσετε να συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την περιγραφή της επιχείρησής σας. Βοηθήστε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει παρουσιάζοντας τι μπορείτε να προσφέρετε που δεν προσφέρουν άλλες εταιρείες.

Όταν οι χρήστες έχουν κάνει την αναζήτησή τους και έχουν βρει την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, το επόμενο βήμα τους θα είναι να κάνουν κλικ στην επιχείρησή σας για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες, όπως στοιχεία επικοινωνίας και οδηγίες .

Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τις μηχανές αναζήτησης αλλάζει και οι πληροφορίες πρέπει να είναι άμεσα προσβάσιμες. Εάν δεν έχετε ορίσει μια ακριβή διεύθυνση επιχείρησης, τότε δεν θα είναι εύκολο για τους ανθρώπους να σας βρουν φυσικά. Εάν η επιχείρησή σας δεν είναι εύκολο να βρεθεί, τότε οι άνθρωποι θα πάνε κάπου αλλού.

Αυτό είναι το διαδικτυακό περιβάλλον στο οποίο πρέπει πλέον να ανταγωνίζονται οι επιχειρήσεις, επομένως βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας εκμεταλλεύεται όλα τα απαραίτητα εργαλεία προβολής ειδικά αν αυτά είναι δωρεάν

Σωστή περιγραφή

Αφιερώστε χρόνο για να γράψετε μια καλή περιγραφή για να την προσθέσετε στην καταχώρισή σας και προσπαθήστε να την κάνετε όσο το δυνατόν πιο ελκυστική για τους ντόπιους όπου μπορείτε. Η περιγραφή χρησιμοποιείται ως επισκόπηση σχετικά με το τι κάνει η επιχείρησή σας και εδώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Η περιγραφή στο Google Business μπορεί να είναι έως και 750 χαρακτήρες, αλλά αξίζει τον κόπο να λάβετε τις πιο σχετικές πληροφορίες στις πρώτες λίγες προτάσεις.

Προσθέστε αναρτήσεις στο Εταιρικό προφίλ σας στο Google

Μπορείτε να γράψετε και να δημοσιεύσετε αναρτήσεις στο Εταιρικό προφίλ σας Google για να προσελκύσετε περισσότερο ενδιαφέρον. Το περιεχόμενο θα εμφανίζεται στην αναζήτηση Google και στα αποτελέσματα του χάρτη.

Για να προσθέσετε μια ανάρτηση το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μεταβείτε στο GBP σας και να δημιουργήσετε μια νέα ανάρτηση. Θα μπορείτε να ανεβάσετε μια εικόνα, να γράψετε έως και 300 λέξεις κειμένου ή έναν τίτλο εκδήλωσης, ο οποίος θα πρέπει να περιλαμβάνει την ημερομηνία έναρξης/λήξης.

Στη συνέχεια, υπάρχει μια επιλογή για να προσθέσετε μια παρότρυνση για δράση με μια ποικιλία επιλογών κουμπιών, όπως «Μάθετε περισσότερα», «Κράτηση», «Εγγραφή», «Αγορά» και «Λήψη προσφοράς».

Αν θέλετε να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας στο Google Business και ειδικότερα στα Local αποτελέσματα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε καθώς έχουμε τα κατάλληλα πακέτα προώθησης για κάθε τοπική επιχείρηση!

Διαβάστε επίσης

Προβολή ιστοσελίδων σε καταλόγους

Joomla 3 το τέλος της Υποστήριξης – Τι πρέπει να γνωρίζετε

Κατασκευή Site με WordPress ή Joomla

Ενδιαφερέστε για τις υπηρεσίες μας;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο δυνατό

επιλέξτε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει